HTML

Wekerle. Mér? Legjobb!

"Sohasem lennék egy olyan klubnak a tagja, amelyik elfogadna engem tagjának"

Friss topikok

  • Wekerlei Gyöngéd Barbár: szép írás, azontúl végre történik valami WFK téren ez azért egy kis gyöngyszeme lesz a privátblogu... (2013.12.12. 09:56) Karácsony Wéefkáéknál
  • Doc Holliday: köszönöm szépen a megemlékezést :-) bezony lassan jöhet az a hangaaaaaa' (2013.05.09. 12:06) Május 9., a pooketzek világnapja
  • Tbátya: Egy pár hónap szünet, aztán a jó tökszőrrel megkezdjük a visszatérés terápiát, ne félj! Csak apród... (2013.01.07. 14:33) High Hopes 2013
  • Doc Holliday: óóóhóóóóriáshi :-D (2012.10.16. 10:33) Az öreg nyomdász és a fehér kadarka
  • Doc Holliday: a wekerlei Hrabal... :-) mintha csak ot olvastam volna... :-) (2012.09.23. 21:24) Wekerlei vasárnap

Linkblog

A Sklepni kihozta

2012.03.30. 11:33 Vegyélvissza!

Az egész úgy indult hogy 2012.03.29-én egész nap nyaggatott a Doki, hogy az előző napi Pivózáson felbuzdulva kísérjem el üveges Nagyárpit (azaz Sklepnit) venni otthona. Kell belé a futás után. Mivel a pályázat leadást eltolták a délután folyamán, nagy nehezen rábólintottam. Ez a hülye úgyis pörgött egész nap mint majom ...-án a stanyecli. Mondom, hadd éljen. Ha már ott voltunk, rávettem egy szolid pohárka Princ 10-esre, amit a csapos barátunk nem is igen tudott hová tenni. Aztán haza. Ő futni, én pályázatozni. Este 10körül a gmail cseten felugrik Doki ablaka:

"hú bazz, megyünk a kórházba. A Sklepni kihozta!:D"

Így lett apa a hibbant wekerlei Doki. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://faszagyerekek.blog.hu/api/trackback/id/tr34349875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tbátya 2012.03.30. 12:36:50

Csodagyerek na! Engem még állítólag a gólya hozott magával.

Doc Holliday 2012.04.04. 12:53:15

így volt- így volt! :-D
süti beállítások módosítása