HTML

Wekerle. Mér? Legjobb!

"Sohasem lennék egy olyan klubnak a tagja, amelyik elfogadna engem tagjának"

Friss topikok

  • Wekerlei Gyöngéd Barbár: szép írás, azontúl végre történik valami WFK téren ez azért egy kis gyöngyszeme lesz a privátblogu... (2013.12.12. 09:56) Karácsony Wéefkáéknál
  • Doc Holliday: köszönöm szépen a megemlékezést :-) bezony lassan jöhet az a hangaaaaaa' (2013.05.09. 12:06) Május 9., a pooketzek világnapja
  • Tbátya: Egy pár hónap szünet, aztán a jó tökszőrrel megkezdjük a visszatérés terápiát, ne félj! Csak apród... (2013.01.07. 14:33) High Hopes 2013
  • Doc Holliday: óóóhóóóóriáshi :-D (2012.10.16. 10:33) Az öreg nyomdász és a fehér kadarka
  • Doc Holliday: a wekerlei Hrabal... :-) mintha csak ot olvastam volna... :-) (2012.09.23. 21:24) Wekerlei vasárnap

Linkblog

Ha merülnek az elemek...

2011.09.15. 17:28 Wekerlei Gyöngéd Barbár

Itt az ősz, és ha itt van akkor az tavasz reloaded. Halványabb színekkel, fakóbb napfénnyel, a télbe áthajlás felé meginduló természet szomorkásság-akcesszóriáival, de azért alapvetően mégis szépséges méltóságban. Már többször is említettem, hogy mióta 2007 őszétől kezdve a szeptember már nem a sulikezdést, a vakáció végét, a dolgozatokat, a munkahely melletti plusz-felsőoktatási terhelést jelenti, azóta lassan nekem is leesett az ősz lényege. Már nem a ZH-kat, az osztályterembe és a lecke fölé bezártságot, a vizsgastresszt hozza elő nevének említése: sokkal inkább a nagy kirándulásokat, az avarszagú erdőt, a bortúrákat, a borvirágos orcájú mustkazán Doktort és fényképezőképével a kezében "azt mondom amit mindig mondok"-ot hőzöngő Designert...

Wekerlén is hozza az ősz a sztenderdjeit: az utolsó szabadtéri gombrangadókkal a Colosseumban, mostanság petanque-kal a Győri Rozmár téren, lombkavalkád-színekbe öltöző mellékutcákkal, local borútra posszanó Fábival. Az időszak mikor a Lódoktor visszaáll a vörösebb borokra, mikor Andris joggal szűri a Bernardot péntekenként, hisz most már a meleg (se) indokolja a sörpincesörnagyárpit, illetve amikor a Mundiban én is többször állok meg a Fekete Démon-os ládák előtt mint a radleres őrületeknél.

Ősz. Nem sül meg az ember a Bozsik lelátóján, végre... A Templom tér ilyenkor a legvonzóbb és a környező becsületsüllyesztőkbe is jobban esik betérni... Otthon meg basztathatom az avart, mert azt a társasházban rajtam kívül nem basztatja senki. Na, csak van valami tré is ebben az őszben.

És hogy miért menekülök most 3 óra permanens szaknyelvi fordítás, egy délelőttnyi minisztériumi csicskázás és némi tanulmányírás után a (wekerlei) ősz tetemrehívásába? Mert kezdenek lemerülni az elemeim. Merülnek bizony, azok az elemek amikről Mikael Stanne, Göteborg önjelölt hangja (remélem ő nem sértődik be e jelzőtől, khm... értjük mire gondolok) énekel magasztosan a ThereIn klasszikusban, és a sejtek ott bennem könyörögnek a feltöltésért. Való igaz, idén nem voltam rendes szabin, nem volt utazás, nem volt moszkvai kaland, se holland sütizés, se valenciai tobzódás. Kell az őszre valami nagyon, de a potenciális útitársakat elnézve jelenleg itt se szépek a kilátások. Sorban érkeznek a burkolt lemondások, vagy a szitu egyértelmű, lassan ott tartok hogy át kell vedlenem wekerlei Targyulába és leszervezni a saját utakat. Ehhez viszont szabi kell, az még van, ősz kell, az még van, úgyhogy a kertrendezés utánra mehet is valami. Hogy ez a valami a cseh lankák lesznek e, vagy valami hazai desztináció, az hamarosan elválik, figyeljék híreinket. De hogy lesz, az biztos, az muszáj, az alapszükséglet. Merülnek a sejt-elemek. Az pedig nagyon nem jó.

Addig pedig holnap gyorstöltés a Designerrel. Ahogy Mészöly Kálmán mondaná: "aaaah, a Dizájner...ügyes töltő volt, ügyes kis töltő..." Ebben bízom.

És hogy ennek a wekerlei ősznek mi a zenéje?

Fotók: profilia.hu; bevezetem.hu.

3 komment

Címkék: ősz attila életérzés

A bejegyzés trackback címe:

https://faszagyerekek.blog.hu/api/trackback/id/tr863229919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vegyélvissza! 2011.09.15. 22:45:17

élveztem olvasni amíg be nem szomorodott :(
holnap jó lesz, jó múzeum, jó sör!
amúgy meg nagyon szép az ősz,pont ma csodáltam az ágyamon pufferelés közben. néztem a kedvenc késődélutáni órámban a kedvenc lombkoronám ami a legszebb 3 őszi színben pompázott:sötétzöld, vörösesbarna, kopott narancssárga. és vissza kellett vennem,nehogy kinyissam a Hangát!:) Mindeközben gondolom Doki túltölti elemeit a csapatépítésen....

Doc Holliday 2011.09.16. 20:42:50

Ketős érzések bolyongtak bennem, amikor ráfordultunk az útra, amely mellett csapattunk tavasszal. Vonat most sem jött, és az egész környék pont annyira volt kihalt, mint májusban. Aztán a már-már hazafelé útnak is betudható móló-római út-Imre borpince. Jó-jó tudom-tudom, „ha a Doki egyszer valamire rááll…” de most nem Nekem kellett az ’ájjándé’, hanem a kollegáknak. Be is tankolt mindenki. (én is). Aztán osztálykirándulásokat megszégyenítve szakadtunk ki a konvojból és vettük az irányt Váli mester birtoka felé. Ha már itt vagyunk…
Meg is találtuk. Szép kis hely, ízléses az egész. De a 'válibor' tábla mellett, csak egy telefonszám. Hívjuk, egyeztessünk előre…..hát arra most sajna nincsen idő, de azért felhívtam. Nem vette fel. Vissza hívott. Nem láttam. Majd ezt még eljátszottuk gyors egymásutánban 4x. Amikor vége összejött a beszélgetés, már itthon álltam és a templomtornyot bámultam. Cukor ez az ember. Épp a gyerekekkel és nagypapival kirándultak a környéken, de várnak szeretettel, menjünk. Itthon vagyunk már, mondtam, csak annyira finomak voltak a borok, hogy mivel épp arra jártunk, gondoltam benézünk. Köszöngetett, tetszett neki, hogy keressük. Nekem meg, hogy visszahívott és hogy ekkora CZUKK. (meg mert jó borai vannak :-D )
Abban maradtunk, hogy előzetes időpont-egyeztetéssel szívesen vár. De csak minket. Úgy értem egy nap egyszerre egy csapatot. Hogy beszélgetni is lehessen. Meg enni. Meg inni.
Hogy jön ez ide? Feltöltődés? Én is merülök. Tudom. Eger.
Azért ha van kedvünk még egy keretes nyarat csinálni egy május után, még egy őszi Badacsony szerintem belefér :-D beszéljünk róla!

Vegyélvissza! 2011.09.17. 11:53:41

@Doc Holliday: Dokim, ez akár külön posztba is mehetett volna! Váli...korszakos!!!legnagyobb!!! megyünk! Totó, tedd le a kártyádat!:)
süti beállítások módosítása